خبر بلاگ

بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۳ ب.ظ

بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش را به همراه سوابق اجرایی و تصاویر شخصی + ماجرای آشنایی و ازدواج با همسر را به همراه اینستاگرام در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید.

  • نام اصلی : نیما کرمی
  • متولد : 23 تیر 1356 تهران
  • زمینه فعالیت : مجری و گوینده تلویزیون
  • همسر : زینب زارع
  • فرزندان : نیل کرمی و محمدکیامهر کرمی
  • تحصیلات : لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد
  • قد : 176 سانتیمتر
  • والدین : شهریار کرمی

بیوگرافی نیما کرمی مجری

نیما کرمی مجری صدا و سیما متولد خرداد ماه سال 1356 در تهران است و 40 سال سن دارد ، وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است .

 

بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش

نیما کرمی چگونه مجری شد؟

پدرم (شهریار کرمی) از گوینده ها و تهیه کنندگان قدیمی رادیوست که من هم همیشه این شغل را دوست داشتم ، اولین بار که جلوی میکروفن قرار گرفتم سال 1361 در 5 سالگی بود که بیاد دارم تیزر رادیویی درباره واکسیناسیون بود که من صدای کودکانه آن را داشتم ،

در دوران دبیرستان برنامه های صبحگاهی را اجرا می کردم تا اینکه فرصتی پیش آمد تا بازیگری را در مرکز اصفهان تجربه کنم سپس به تهران مهاجرت کردیم و بعد از آن سال 1374 در 18 سالگی بصورت رسمی وارد واحد دوبلاژ شبکه پنج شدم.

 

بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش

وی با اجرای برنامه های تلویزیونی از جمله برنامه صبحی دیگر که از شبکه اموزش پخش میگردد به شهرت رسید . وی در این برنامه به همراه همسرش زینب زارع به صورت مشترک به اجرا می پردازند.

ازدواج و همسرش

نیما کرمی چند سالی است که ازدواج کرده است . همسر او  زینب زارع نام دارد که او هم از مجریان تلویزیون است که علاوه بر اجرا در زمینه طراحی مانتو را هم شروع کرده و نام برند مانتوهای طراحی شده خود را نیز میس سان (بانوی خورشید) گذاشته است. این زوج هنرمند دارای یک فرزند دختر به نام نیلی می باشند.

بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش

ابتلا به کرونا

وی چندی پیش به همراه خانواده اش به کرونا مبتلا شد

 

بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش

بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش

 

https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%86%db%8c%d9%85%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c/
 
  • خبر بلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی