خبر بلاگ

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۴
خرداد

از ۹ اردیبهشت امسال بود که با فرمان رهبر انقلاب آزادسازی سهام عدالت آغاز شد و سازمان خصوصی سازی با اعلام رسمی سایت خود به آدرس SAMANESE.IR زمینه را برای انجام عملیات آزادسازی به روش مستقیم و غیرمستقیم آماده کرد.

طبق آخرین آمار اعلام شده توسط سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت، تاکنون ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر روش مستقیم را انتخاب کرده اند. همچنین به تعداد ۳۵ میلیون نفر هم هنوز روش غیر مستقیم برای آن‌ها انتخاب شده است که از این میان، ۲ میلیون نفر هم فوت شده اند.

سازمان خصوصی سازی، ابتدا زمان آزادسازی را ۸ خرداد اعلام کرده بود، اما با درخواست‌های عمومی این تاریخ را تا ۱۵ خرداد تمدید کرد. البته هنوز خبری مبنی بر تمدید این مهلت اعلام نشده است و به گفته حسین فهیمی، سخنگوی آزادسازی سهام عدالت هنوز تصمیمی برای تمدید مجدد گرفته نشده است

 


گویا این ظرفیت همچنان برای تمدید این مهلت وجود دارد و امکان دارد در صورت صلاحدید مسئولان این زمان هم تمدید شود. اما فعلا فردا ۱۵ خرداد به عنوان آخرین مهلت برای آزادسازی سهام عدالت اعلام شده است.

فردا؛ آخرین مهلت برای آزادسازی سهام عدالت

  • خبر بلاگ
۱۱
خرداد

به دنبال شیوع ویروس کرونا در جهان و مبتلا شدن میلیون‌ها نفر و جان باختن هزاران تن بر اثر ابتلا به این ویروس، بسیاری از دانشمندان و متخصصان دانشگاه‌های مختلف و معتبر جهانی در تلاشند تا راه درمانی برای آن بیابند. تاکنون ۱۱۵ کاندیدای واکسن کرونا در دنیا معرفی شده است که تنها تعداد معدودی از آن‌ها به تایید سازمان جهانی بهداشت رسیده که واکسن تولید شده کشور چین یکی از آن‌هاست.

این کشور تاکنون چند واکسن را به مرحله کارآزمایی بالینی برده و تا اندازه‌ای نتایج امیدوارکننده‌ای را کسب کرده است. در همین رابطه به تازگی کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی‌های چین از تولید انبوه واکسن کرونای ساخت این کشور تا اواخر سال جاری خبر داد.

طبق اظهارات مقامات چینی این واکسن محصول موسسه محصولات بیولوژیکی ووهان و پکن است و تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. کارآزمایی بالینی این واکسن روی ۲ هزار نفر انجام شده و در حال حاضر وارد فاز دوم خود شده است. خط تولید موسسه تولیدات بیولوژیکی پکن ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ میلیون دلار را خواهد داشت.

  • خبر بلاگ
۱۰
خرداد

باشگاه مشتریان چیست؟

قبل از خواندن مقاله شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه اصلی نرم افزار باشگاه مشتریان و توضیحات کامل هدایت شوید

 

نرم افزار باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟

نرم افزار باشگاه مشتریان یا CRM وفاداری چیست؟ اطلاعاتی جامع در باره وفاداری مشتریان یا سیستم باشگاه مشتریان که برای صاحبان کسب کار الزامیست .
قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که تمام تلاش سایت نرم افزاران ارائه اطلاعات درست و صحیح در مورد این سی آر ام (CRM) مدیریتی مشتری به شما بازدید کننده محترم است تا شما با خیال راحت بهترین باشگاه مشتریان و بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را برای خود انتخاب کنید.

نرم افزار باشگاه مشتریان یک سیستم یک پارچه تحت وب جهت وفادار سازی مشتریان کسب و کار های مختلف میباشد.

اصلاً وفاداری یعنی چه؟
 

قبل از اینکه به سراغ چگونگی ایجاد وفاداری مشتری برویم، بهتر است بفهمیم وفاداری در رفتار و در احساسات افراد چگونه شکل گرفته و جلوه پیدا می‌کند.

حقیقت اول) وفاداری در روابط و وفاداری در مشتری از یک جنس نیستند

در رابطه بین بیزینس و مشتریان، وفاداری حاصل یک احساس در مشتریان است. اگر این احساس تامین نشود و یا خدشه­‌دار گردد، مشتریانِ وفادار خود را از دست خواهید داد. توصیه می‌کنیم ۴ قانون طلایی زیر را به یاد داشته باشید. این موارد زمینه‌ساز ایجاد یک رابطه خوب با مشتری بوده، و ادامه‌دهندۀ مسیری هستند که به وفاداری مشتری ختم می‌شود. در واقع این عوامل به مستحکم­‌تر شدن وفاداری کمک و آن را تقویت می­‌کنند:

  • اعتماد
  • علاقه
  • اهمیت قائل شدن
  • ارتباط فعال

حقیقت دوم) وفاداری یک جاده دوطرفه است

نکته­‌ای که صاحبان کسب و کار معمولاً نسبت به آن غافل می‌­شوند دو طرفه بودن وفاداری در رابطۀ بین بیزینس و مشتری است. برای داشتن مشتریان وفادار، اول شما باید به آن‌ها وفادار باشید و مهم‌تر از آن، وفادار بمانید. می‌پرسید چطور؟

  • حفظ کیفیت محصولات و خدمات
  • مناسب بودن نوع برخورد
  • احترام به مشتری
  • اهمیت قائل شدن برای مشتری
  • و تلاش برای حل مشکلات مشتری

حقیقت سوم) ایجاد وفاداری در مشتری کار راحتی نیست!

لازم است بدانید که وفاداری مشتری چیزی نیست که یک شبه ایجاد شود. کار کردن روی ایجاد این وفاداری، یک سرمایه‌ گذاری طولانی مدت برای بیزینس شماست؛ هر چند که نتایج زودبازده آن نیز فوق‌­العاده است. راستش را بخواهید ۷۸% مشتریان در آمریکا به هیچ برندی وفادار نیستند. اما چرا؟ چون بیشتر بیزینس‌ها توجهی به اهمیت مشتریان وفادار ندارند یا تلاش کافی برای ایجاد آن نمی­‌کنند.

یک بار دیگر به جملۀ بالا توجه کنید. از این جمله چه چیزی دستگیرتان می‌شود؟ اجازه دهید من به شما بگویم: “توجه کافی به مشتریان وفادار می­‌تواند یک مزیت رقابتی قدرتمند و پایدار برای بیزینس شما باشد.”

مشتری وفادار مشتری است که ترجیح میدهد همیشه از فروشگاهی خاص خرید کند یا از ارائه دهنده ای خاص خدمات بگیرد.   نرم افزار وفاداری مشتریان یا باشگاه مشتریان به شما کمک میکند تا مشتریانی وفادار بسازید و همچنین مشتریان جدید کسب کنید و آنها را ترغیب به خرید بیشتر کنید و در نهایت فروش و سود خود را افزایش دهید.

روش کار به این صورت است که شما پس از ثبت نام یک اشتراک استفاده از نرم افزاران و یک کارتخوان تحویل میگیرید همچنین به تعداد مورد نیاز کارت اعتباری هوشمند با طراحی اختصاصی خود خریداری میکنید سپس به مشتریان خود که برای تسویه حساب می ایند یک کارت اعتباری عضویت در باشگاه مشتریان خود میدهید ، شما برای صدور کارت از مشتریان خود اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی ، شماره همراه ، تاریخ تولد ، آدرس و… میگیرید و یک کارت برای مشتری تعریف و به نام او صادر میکنید .

فرم باشگاه مشتریان

از این به بعد پس از هر بار خرید ، مشتری هنگام تسویه حساب علاوه بر مبلغ صورت حساب ، کارت اعتباری خود را نیز میدهد .

شما کارت را روی کارت خوان میکشید و درصدی از صورتحساب را به کارت او واریز میکنید توجه کنید که این مبلغ مطابق با درصد هایی که برای سطح های مختلف مشتری قبلا اعمال کرده اید به صورت اتوماتیک توسط سیستم محاسبه میشود.

مشتری پس از چند بار خرید زمانی که اعتبار کارتش به حد نصاب رسید میتواند در قبال خرید محصولات شما یا استفاده از خدمات شما به جای پول از اعتبار کارت خود استفاده کند.این مسئله باعث میشود مشتری بابت ارزشی که میگیرد ترجیح دهد به جای رقیبانتان به دفعات به شما مراجعه کند.

همچنین مشتریان شما میتوانند با معرفی شما به دوستان و آشنایان خود در قبال خرید آن ها نیز درصدی دریافت کنند ، بدین ترتیب شما علاوه بر این که مشتری خود را به مشتری وفادار و دائمی تبدیل کرده اید او را به بازاریاب برای خود نیز تبدیل کرده اید تا برای شما مشتریان جدیدی پیدا کند .

 

چرا باشگاه مشتریان؟

در حقیقت مشتریان وفادارتان از قبل به شما اعتماد دارند و راحت‌تر پیشنهادات شما را قبول می‌کنند. به همین خاطر شما این فرصت را دارید که علاوه بر محصولات و یا خدمات اصلی خود، چیزهای دیگری نیز به آنها بفروشید.

این فرصتی استثنایی برای بیزینس‌هاست، چرا که بدون هزینه کردن برای ایجاد بازار جدید، تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری جدید، می‌توانند حجم فروش و درآمد خود را افزایش دهند.

  1. کاهش هزینه‌های مارکتینگ

این یکی از مهم‌ترین فواید “مشتریان وفادار” است. چرا؟

چون تبلیغات دهان به دهان (word of mouth marketing) یکی از موثرترین انواع تبلیغات است و برای تمام بیزینس‌ها به شدت جواب می‌دهد. چرا که ما به کسانی که می‌شناسیم، اعتماد داریم و وقتی آنها چیزی به ما پیشنهاد می‌کنند، قبول میکنیم. طبق آمار Nielsen حدود ۸۴درصد مشتریان به رسانه‌های اکتسابی (earned media – به هر گونه تبلیغی برای شما گفته میشود که خودتان برایش پولی نداده باشید و یک نفر سومی آنرا ایجاد کرده باشد، مثل یک پست اینستاگرام از رستوران شما) بیشتر از هر مدل دیگرِ تبلیغات اعتماد دارند.

تبلیغات دهان به دهان همواره یکی از مهمترین ابزارهای مارکتینگ بوده است. این ابزار، آگاهی (Awareness) در مورد برند را بالا می‌برد. ضمن اینکه مشتریان را با برند درگیر کرده و مشتری احتمالی ایجاد می‌کند. در عصر دیجیتالِ امروز، بستر لازم برای این ابزار بیشتر از قبل آماده است. در تبلیغات دهان به دهان این مشتری وفادار است که نقش حیاتی را برای شما بازی می‌کنند، چرا که آنها  هستند که برای برند شما ذوق دارند و به آن علاقه‌مندند. به همین علت در مورد آن صحبت می‌کنند و تجربه‌هایشان را برای همه و حتی در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

همچنین شما میتوانید مشتریان خود را دسته بندی کنید و به دسته هایی که خرید بیشتری دارند یا افراد بیشتری را معرفی میکنند درصد بیشتری بدهید . این گونه مشتری خود را ترغیب به خرید بیشتر و بازاریابی بیشتر برای خود میکنید .

همچنین میتوانید ۳ روز قبل از تولد مشتریان به آن ها پیامک تبریک بدهید و به آن ها به عنوان هدیه تخیفیف ویژه روز تولد بدهید .

با نرم افزار باشگاه مشتریان مشتری همیشه از شما و ارزشی که به او میدهید راضی است و ترجیح میدهد از محصولات و خدمات شما استفاده کند و همچنین افراد دیگری نیز به شما معرفی کند و در نتیجه سود دهی و فروش شما در کنار رضایت مشتری و مشتری مداری بالا میرود.

متوجه نشدید ؟؟؟ کمی ساده تر 

پس به این مثال توجه کنید :

برای مثال من دارای یک رستوران هستم مشتری به رستوران من مراجعه کرده وسفارش یک پیتزا مخلوط به مبلغ ۲۰ هزار تومان میدهد بعد از دریافت پیتزا مبلغ را پرداخت کرده و از رستوران خارج میشود . من در این لحظه ۲۰ هزار تومان کسب درآمد داشتم ولی اطمینان ندارم که مشتری باز به رستوران من مراجعه کند و باز من کسب در آمد داشته باشم .

در این لحظه من نیاز به روشی دارم که باعث شود مشتری باز به فروشگاه و رستوران من مراجعه کند

خب در این لحظه نقش این سیستم پر رنگ میشود

من دستگاه افزاینده فروش را تهیه میکنم و وقتی مشتری به فروشگاه من مراجعه کرد  با استفاده از دستگاه کارتخوان و کارت های هوشمند ، یک کارت به نام مشتری برای مشتری صادر میکنم و برای مثال به عنوان هدیه ۱۰ در صد از مبلغ خرید مشتری را به کارت هوشمند مشتری به عنوان هدیه واریز میکنم یعنی وقتی مشتری یک پیتزا مخلوط ۲۰ هزار تومنی خرید میکند مبلغ ۲ هزار تومن را به عنوان هدیه و برای تشکر به کارت واریز میکنم و کارت را در اختیار مشتری قرار میدهم .

خب چه اتفاقی افتاد ؟؟

باشگاه مشتریان

من در بین دیگر رقبایم متمایز شدم یعنی فروشگاه و رستوران من در چشم مشتری با ارزش تر و مشتری مدار تر جلوه کرد . و این یعنی مشتری بعد از دریافت کارت برای خرید های بعدی به من مراجعه میکنم چون من به مشتری خودم هر بار درصدی را به عنوان هدیه و تشکر داخل کارت ذخیره میکنم. و این یعنی :

مراجعه بیشتر و سود بیشتر

اعتبارات مشتری چه میشود ؟؟

بعد از این که دفعات مراجعه مشتری به فروشگاه من بیشتر شد خود به خود مبلغ ذخیره شده در کارت مشتری بیشتر شده و مشتری امکان این رو داره که با توجه به مبلغ ذخیره شده در کارت یک بار از خدمات فروشگاه یا رستوران من استفاده کنه و اعتبار رو از کارتش پرداخت کنه و پولی بابت خدمات نپردازه …

نرم افزار باشگاه مشتریان شامل کارت خوان مخصوص است؟

نرم افزار تولید شده توسط نرم افزاران شامل دستگاه کارت خوان مخصوص و تعدادی کارت هوشمند خام است که در صورت لزوم میتوانید تعداد کارت های خریداری شده را افزایش دهید.

  • خبر بلاگ
۰۹
خرداد

پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته و افتتاح این مجلس در هفته گذشته، محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در این دوره انتخاب شد.

قالیباف پس از این انتصاب با انتشار توئیتی تصویری از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد و او را برادر خود معرفی کرد؛ او از حاج قاسم خواست تا در پیشگاه خدا سفارشش را کرده و برایش دعا کند.

کاربران فضای مجازی پس از انتشار این توئیت از طرف قالیباف، نظراتی را برای رئیس جدید مجلس به اشتراک گذاشتند؛ آن‌ها خواسته‌های خود را از مجلس جدید در قسمت نظرات این توئیت نوشتند و راه رسیدن به خدا را در رضایت مردم معرفی کردند.

کاربران از مجلس جدید خواستند تا خون شهدای ایران را از یاد نبرده و هم راستا با مسیر شهدا برای خدمت به مردم تلاش کنند. آن‌ها مجلس را سنگر خوبی برای ادامه دادن راه حاج قاسم معرفی کرده و جهاد در شرایط فعلی را کمک به سفره‌های کوچک شده مردم عنوان کردند.

کاربران فضای مجازی از قالیباف خواستند تا مانند شهید سلیمانی، نه فقط به حزب و گروهی خاص بلکه به تمامی اقشار جامعه توجه داشته و برای اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی از فرصت مجلس استفاده کند.

در ادامه تعدادی از نظرات کاربران برای قالیباف را مشاهده می‌کنید:

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

خون سلیمانی‌ها و کاظمی‌ها را از یاد نبرید؛ ادامه راه حاج قاسم یعنی تصویب قوانین درست

 

  • خبر بلاگ
۰۳
خرداد

محمد ابراهیم امامی در خصوص آتش سوزی ایجاد شده در سالن شهیدصدرزاده فدراسیون کشتی گفت: چند ساعت قبل، متاسفانه آتش سوزی در خانه کشتی شهید صدرزاده که محل تمرین تیم های ملی است و مجموعه اداری ما آنجا مستقر شده، ایجاد شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

وی دلیل این آتش سوزی را چنین عنوان کرد: دلیل آن فرسودگی و اتصالی سیم های برق بود. خوشبختانه آتش نشانان به موقع رسیدند و آتش مهار شد. در زمان آتش سوزی دبیر، سوریان و عسگری رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون آنجا حضور داشتند و مشکلی وجود ندارد.

امامی در مورد میزان خسارت وارده به تجهیزات خانه کشتی گفت: حتما بعدا اعلام خواهد شد. آتش به هرحال به قسمت هایی سرایت کرده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد شروع تمرینات در استان هایی که به لحاظ کرونا سفید اعلام شده، تاکید کرد: مجوزی که برای باز شدن باشگاه ها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، در مورد رشته هایی است که مثل کشتی پرتماس نیستند، کشتی هنوز مجوز تمرین نگرفته، اما امیدوار هستیم که ستاد ملی مبارزه با کرونا، که مرحله به مرحله رشته ها را برای بازگشایی تمرینات و سالن ها اعلام می کند، به زودی مجوز آغاز تمرینات کشتی در مناطق سفید را صادر کند.

  • خبر بلاگ