خبر بلاگ

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۱
مهر

پک امنیتی FULL HD با برند ITR شامل دو دوربین دام مداربسته AHD دو مگاپیکسلی مناسب محیط داخلی ، دو دوربین مداربسته AHD بولت 2 مگاپیکسلی مناسب فضای بیرون ، یک عدد دستگاه ضبط 4 کانال می باشد. جهت سهولت نصب راهنمای نصب در پکیج امنیتی شما قرار داده شده. این پکیج مناسب جهت استفاده در فروشگاهها ، منازل مسکونی و شرکتها میباشد. توجه داشته باشید برای نگهداری و ضبط تصاویر به یک عدد هارد نیاز است و انتخاب به این صورت میباشد که هر یک ترابایت هارد حدود 30 روز ضبط خواهد داشت. برنامه ی ضبط بر اساس حساسیت حرکت و یا بازه زمانی قابل تنطیم میباشد. این کالا از نوع FULL HD و آنالوگ است که یک عدد هارد دیسک داخلی تا ظرفیت 4 ترابایت را پشتیبانی می کند. کیفیت تصویر این محصول 1080 است.

 

این پکیج دوربین مداربسته بسیار پر کاربرد در کنار کارایی بالا و آسان است به طوری که مصرف کننده خود به راحتی می تواند این پکیج دوربین مداربسته را نصب و راه اندازی کند. در این مجموعه از 4 عدد دوربین مداربسته آنالوگ صنعتی با رزولوشن 700 تی وی لاین TVL استفاده شده است. این دوربین های با کیفیت دارای پردازنده تصویر SONY هستند که تصاویری واقعی و با کیفیت در نوع خود نمایش می دهند. یکی از جذابیت های این دوربین مداربسته آنالوگ استفاده از لنز صنعتی با قدرت زوم 12 میلیمتری است به طوری که شما میتوانید لنز دوربین مداربسته را از حالت 2/8 میلی متر تا حالت 12 میلی متر زوم کنید وتصاویر دور را نزدیک تر بیاورید و با دقت بیشتری کنترل و نظارت کنید.

 

امنیت، از ضروری‌ترین نیازهای زندگی بشر است که امروزه جوامع مختلف و کمپانی‌های بزرگ دنیا درصدد ایجاد آن در زندگی انسان هستند. به افرادی که با هزینه ای معقول و بدون سیم کشی و دردسرهای آن،، قصد تجهیز محل کار یا سکونت خود مانند فروشگاه‌های کوچک و متوسط، دفاتر اداری و مطب پزشکان، پارکینگ و … به دوربین مدار‌بسته را دارند، این پکیج پیشنهاد می‌شود.پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) بی سیم دارای هشت عدد دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل است. دوربین‌ها، با زاویه دید حدودا 90 درجه دارای دید در شب هوشمند و لیزری بوده و تا 25 متر مربع را پوشش می‌دهند. از مهمترین ویژگی پکیج دوربین‌ مداربسته بی سیم که کاربران را ترغیب به خرید آن میکند، رهایی از دردسرهای سیم‌ کشی و نصب آن است. خریدار به تنهایی میتواند از عهده نصب و تنظیم دوربین ها و دستگاه برآید.در این پکیج، دوربین ها به طور اتوماتیک به دستگاه متصل شده (Play & Plug) و نیاز به هیچ تنظیم خاصی نیست.

 

https://www.instagram.com/tv/CFa3OrSpXWy/

  • خبر بلاگ